Έφτασε η εντεκάτη Απριλίου και με την όρεξη που μας διακατέχει πάντα όταν πρόκειται για φυσιολατρικές εξορμήσεις, ξεκινήσαμε για την Οίτη! Φτάσαμε στο χωριό Υπάτη σε περίπου 3 ώρες από Αθήνα και οι όμορφες εικόνες ξεκίνησαν ήδη με την είσοδο στο χωριό

Το μονοπάτι μας, ξεκινούσε αριστερά από το κάστρο όπως βλέπουμε το χάρτη. Ξεκινάμε λοιπόν, και μετά από λίγο αφήνουμε πίσω μας στα αριστερά το κάστρο.

Η θέα που έχουμε όσο ανεβαίνουμε γίνεται όλο και καλύτερη.

Σε μερικά σημεία, θα δείτε ότι το μονοπάτι έχει δύο κατευθύνσεις. Πάρτε όποια σας κάνει κέφι μιας και μετά από λίγο ενώνονται 🙂

Στο μόνο σημείο που θα πρέπει να ακολουθήσετε την αριστερή κατεύθυνση, είναι στην πρώτη “διχάλα” που θα συναντήσετε, και αυτό γιατί κάποιος έχει περιφράξει ένα πολύ μεγάλο μέρος του βουνού και από ότι φαίνεται έχει σκοπό για μεγάλα έργα μιας και έφτιαξε μέχρι και ένα μικρό γεφυράκι στο ποταμάκι που βρέθηκε στο δρόμο του.

Αφού λοιπόν παρακάμπτουμε τους φράχτες που εκτός από το βουνό χαλάνε και το μονοπάτι, βρισκόμαστε για λίγα μέτρα στο χωματόδρομο που έρχεται από την Υπάτη και όπου αν έχετε κατάλληλο αμάξι μπορείτε να φτάσετε με αυτό σε εκείνο το σημείο και να γλιτώσετε λίγη από τη πορεία (1,7χλμ).

Αφού αφήσουμε το χωματόδρομο, ακολουθούμε το μονοπάτι που μπαίνει σε πιο άγριο δάσος και ύστερα από 1,3χλμ φτάνουμε στην πηγή Αμαλιόβρυση.

Αφού συνεχίσουμε την μόνιμα ανηφορική πορεία μας, φτάνουμε σε ένα σημείο που δείχνει να έχει χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές ως χώρος ψησίματος μιας και είδαμε μέχρι και ψησταριές στερεωμένες σε δέντρο

Λίγα μέτρα παραπάνω, συναντάμε ένα πολύ μεγάλο άπλωμα

και αμέσως μετά συναντήσαμε τα πρώτα χιόνια!

Σιγά σιγά το χιόνι άρχισε να γίνεται πιο παχύ. Ακριβώς πριν διασταυρωθούμε με τον πρώτο χωματόδρομο που έρχεται από το χωριό Καστανιά και περνάει από το καταφύγιο (και διασχίζει την υπόλοιπη Οίτη), συναντάμε μια ακόμα πηγή (Περδικόβρυση). Θα συνεχίσουμε την πορεία λίγο ακόμα στο μονοπάτι, το οποίο διασχίζει τον χωματόδρομο μερικές φορές ακόμα, μέχρις ότου να γίνει ένα με το χωματόδρομο.

Λίγη ώρα μετά ξεπρόβαλε και το καταφύγιο!

Συνεχίζοντας προς την τοποθεσία Λειβαδιές, το τοπίο είναι εκπληκτικό

Μετά από συνολικά 8 ώρες πορείας φτάσαμε στον προορισμό μας!

Αφού στήσαμε τις σκηνές μας, ανάψαμε και μια φωτιά στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους που έχουν φτιάξει στο οροπέδιο, ώστε να ζεσταθούμε

Στο συγκεκριμένο οροπέδιο υπάρχει πηγή αλλά και μια μικρή λιμνούλα που φιλοξενεί στα νερά της Τρίτωνες! Οι τρίτωνες είναι προστατευόμενα αμφίβια σύμφωνα με τη σύμβαση της Βέρνης και Προεδρικού διατάγματος (67/1981)

Το πρωί της Κυριακής έπρεπε (δυστυχώς) να γυρίσουμε πίσω. Η κατάβαση διάρκεσε 5 ώρες.

Η διαδρομή Υπάτη – Λειβαδιές είναι 7χλμ. και χωρίς χιόνια, είναι περίπου 5 ώρες.

Στην εκδρομή συμμετείχαν:

Από αριστερά:
1η σειρά: Πορτοκάλογλου Γιώργος, Μάκης Ρόκας, Ειρήνη Αρβανίτη, Δημήτρης Σάρακας, Χριστίνα Τζάκα
2η σειρά: Δημήτρης Νέρης, Δημήτρης Σπάνος, Άγις Οικονόμου, Θοδωρής Ροδόπουλος, Πένυ

Και άλλες φωτογραφίες

Η επόμενη εκδρομή μας θα είναι τέλη Αυγούστου και βασισμένη στο υγρό στοιχείο 😉